Thursday, July 3, 2014

Sensual Biodanza in School Of Tantra Movement

[NL vertaling beneden]

My name is Merel Sloot. For the past year together with Danielle Ploegmakers, I have been setting up a Biodanzagroup for young people in Rotterdam.

For me Biodanza is a very nice way to learn to better listen to my body and at the same time again and again learn more about in what way I like to be in contact witch other people. And I think Biodanza has a big overlap with Tantra. The way of looking at life in Biodanza is quite the same as in Tantra.

I want to propose to you a workshop, where you will discover playfully your sensuality and then you will make a loving and affective contact with other dancers. Every teacher has his/her own way, so everywhere Biodanza is a little bit different. Come and feel how I'm using the sexual aspect of Biodanza, the part of it, what i really love.

So feel welcome to come, play, dance and connect with us.
Everyone is welcome.

Tuesday 8.7.14 20.30 ~ 23.30
WG-terrein, Ketelhuisplein 41 Amsterdam
15 Euro per person, students can pay 10 euro.


Don't hesitate to ask the questions
Sending email to mgriks@gmail.com means always confirming your reservation.

Here You could check updates, share and invite your friends: https://www.facebook.com/events/269646319908485
More about the workshop and School Of Tantra Movement you can find out here: http://tantramovement.blogspot.nl/
...and about Merel Sloot here: http://biodanzametjongeren.nl/

-------------------------------------------------------------------------------
[NL vertaling]

Mijn naam is Merel Sloot, ik ben 25 jaar en ik geef Biodanza. Het afgelopen jaar ben ik met Danielle Ploegmakers bezig geweest een jongerengroep te starten in Rotterdam.

Voor mij is Biodanza een hele fijne manier om beter te leren luisteren naar mijn lichaam en tegelijkertijd steeds opnieuw bij te leren hoe ik het het fijnst vind om met anderen in contact te zijn. Biodanza volgens mij veel raakvlakken met Tantra, de manier waarop beide naar het leven kijken is volgens mij redelijk hetzelfde.

Ik heb voor jullie een workshop gemaakt waarin we met elkaar op een speelse, vrije en veilige manier onze eigen sensualiteit (verder) gaan ontdekken en van daaruit liefdevol, affectief contact gaan maken met andere dansers die mee dansen. Dit is een soort try-out workshop om mij als docent een beetje te leren kennen, de manier waarop ik Biodanza aanbied, want iedere docent heeft zijn/haar eigen manier van lesgeven, overal is Biodanza een beetje anders.

Dus je bent welkom om lekker te komen dansen, spelen, en contact te maken met andere dansers.

Practische info:
Dinsdag 8.7.14 20.30 ~ 23.30
WG-terrein, Ketelhuisplein 41 Amsterdam
15 Euro per persoon, studenten mogen voor 10 euro.
-------------------------------------------------------------------------------



No comments:

Post a Comment